FAQ

NA JAKIM ETAPIE REALIZACJI JEST MOJE ZAMÓWIENIE

Wszystkie informacje odnośnie etapu swojego zamówienia znajdziesz po wejściu w link, który został przesłany na Twój adres email. Jeżeli nie otrzymałeś maila, sprawdź folder SPAM. W momencie wysyłki zamówienia, otrzymasz również informacje o śledzeniu przesyłki.

JAKIE SĄ KOSZTY WYSYŁKI ORAZ METODY PŁATNOŚCI

Wysyłka i płatności
Na przygotowanie zamówienia do wysyłki zwykle potrzebujemy około 1-2 dni  W większości przypadków udaje nam się wysłać przesyłkę na drugi dzień od momentu zamówienia. Ten czas może się nieznacznie wydłużyć w okresie trwania promocji i okresach przedświątecznych. 

Zależy nam na tym, byś po otrzymaniu zamówienia mógł zachwycić się jego jakością i starannym wykonaniem. Czas realizacji liczony jest od chwili zaksięgowania płatności – zazwyczaj następnego dnia po jego złożeniu.
Staramy się sprostać wszystkim Waszym oczekiwaniom, dlatego w naszym sklepie dostępne są różne rodzaje wysyłki:

Przesyłka kurierska (14,90 zł) – wysyłamy za pośrednictwem firmy DPD, paczka jest dostarczana już następnego dnia od wysyłki. Po wysłaniu zamówienia otrzymasz link do śledzenia przesyłki.

Przesyłka kurierska za pobraniem (18,90 zł) – podobnie jak w przypadku normalnej przesyłki kurierskiej z tym, że wybierając ten rodzaj przesyłki płacisz za nią dopiero wtedy, gdy kurier przyniesie paczkę do Twojego domu

Przesyłka zagraniczna (35-80 zł) – wysyłamy nasze produkty do wszystkich krajów świata. Cena oraz czas dostarczenia zależny jest od kraju, który wybierzesz. Przykładowo: przesyłka wysłana do Niemiec lub Wielkiej Brytanii powinna być dostarczona po 2-4 dniach roboczych od wysyłki, natomiast przesyłka wysłana do Stanów Zjednoczonych będzie dostarczona po około 10 dniach roboczych.

Jeśli tylko poprosisz, wyślemy Ci również numer przesyłki, który umożliwi Ci jej „śledzenie” tak, byś wiedział kiedy możesz spodziewać się dostarczenia.

Staramy się także usprawnić czas oczekiwania na zaksięgowanie zamówienia, dlatego w naszym sklepie możesz dokonać płatności na trzy sposoby:

Szybki przelew PayU – gdy zdecydujesz się zapłacić za swoje zamówienie i wybierzesz ten sposób płatności, zostaniesz przeniesiony na stronę swojego banku, gdzie będą już uzupełnione wszystkie potrzebne do wykonania przelewu informacje. Po dokonaniu przelewu powrócisz na naszą stronę.

PayU Płacę Później - kup dzisiaj i zapłać nawet 30 dni po otrzymaniu przesyłki.

Tradycyjny przelew bankowy – jeśli wolisz zapłacić za zamówienie poprzez standardowy przelew prosimy tylko o podanie w tytule przelewu numeru swojego zamówienia. Dane do takiego przelewu:

KW CREATIVES Sp. z o.o.
Kościerzyńska 32
51-416 Wrocław

Numer rachunku bankowego:
41 2490 0005 0000 4600 1059 5774

JAK MOGĘ WYMIENIĆ LUB ZWRÓCIĆ PRODUKTY?

Zwroty, wymiana i reklamacje
Jeśli z jakiegoś powodu nie jesteś zadowolony z otrzymanego produktu, możesz go do nas zwrócić do 30 dni od otrzymania przesyłki.

Pobierz poniższy formularz zwrotu/wymiany i prześlij na nasz adres z towarem.
Formularz zwrotu

Adres do zwrotów:

Masterlogis (KW CREATIVES)
Techników 1C
55-220 Jelcz-Laskowice

Prosimy o odpowiednie spakowanie i zabezpieczenie towaru. Warunkiem zwrotu pieniędzy jest otrzymanie towaru bez żadnych usterek, który nadaje się do ponownej odsprzedaży.
Nie przyjmujemy zwrotów na towary personalizowane.

Jeżeli chcesz wymienić plakaty, wyślij je do nas w taki sam sposób jak zwrot oraz skontaktuj się z nami w celu informacji które produkty mają zostać wymienione.

JAK MOGĘ ANULOWAĆ MOJE ZAMÓWIENIE?

Jeżeli chcesz anulować swoje zamówienie, napisz od nas niezwłocznie. Jeżeli Twoje zamówienie nie będzie jeszcze w fazie kompletacji lub wysyłki, anulujemy je bez dodatkowych kosztów. Jeżeli jednak Twoje zamówienie zostanie już skompletowane i wysłane, będzie je trzeba do nas zwrócić.

Nasza strona korzysta z plików cookie, aby dostarczyć najlepsze doświadczenie z jej przeglądania.

Pre-loader